Ereğli Belediyesi tarafından Ereğli Devlet Hastanesi'ne yaptırılan ambulans helikopter pistinin tamamlandığı bildirildi.
Ereğli Belediye Başkanı Hüseyin Oprukçu, yaptığı yazılı açıklamada, Ereğli halkının ihtiyaçları doğrultusunda hizmet vermeye devam edeceklerini belirtti.
Oprukçu, şunları kaydetti:
"Yapımı tamamlanan pistin 5'er metrelik kısımlar halinde çevresi çimle yeşillendirildi. Gece görüşü için de ışıklandırmaları yapıldı. Pist için özel boyanın temin edilmesinden sonra son rötuşlarının da tamamlandığı helikopter pist alanı hastane yönetimine teslim edildi."
Muhabir: Mithat Korkusuz
Yayıncı: Metin Bolat - KONYA
Son Dakika › Yerel › Ereğli'ye Ambulans Helikopter Pisti Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.