ERGEP Başkanı Ahıskalı'dan, Vali Altıparmak'a Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

ERGEP Başkanı Ahıskalı'dan, Vali Altıparmak'a Ziyaret

11.11.2014 21:33  Güncelleme: 22:35

Erzurum Gelişim Platformu Başkanı Yavuzhan Ahıskalı, Vali Ahmet Altıparmak'ı makamında ziyaret etti.

Erzurum Gelişim Platformu (ERGEP) Başkanı Yavuzhan Ahıskalı, Vali Ahmet Altıparmak'ı makamında ziyaret etti.

Vali Altıparmak, merkezi İstanbul'da bulunan derneğin başkanı Ahıskalı ile yönetim kurulu üyeleri Ahmet Kaldırım, Sakir Bozan, Ahmet Dal ve Muhammet Güllüce ile bir süre sohbet etti.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Altıparmak, Tabyalara düzenledikleri yürüyüşün her yıl yaşatılması gerektiğini, tek yürek olup, birlik ve beraberlik içinde 9 Kasım'ın gelecek nesillere aktarılmasının önemli olduğunu vurguladı.

Altıparmak, söz konusu etkinliğin kalıcı olması için herkese çok önemli görevler düştüğünü belirtti. - Erzurum

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel ERGEP Başkanı Ahıskalı'dan, Vali Altıparmak'a Ziyaret - Son Dakika


Advertisement