Erzurum'da erkek arkadaşından ayrılması üzerine bunalıma giren genç kız, ilaç içerek intihara teşebbüs etti.
Edinilen bilgiye göre, Erzurum'un Oltu ilçesinde erkek arkadaşıyla tartıştıktan sonra ayrılan M.N.Ç., bir süre sonra bunalıma girdi. Bunun üzerine evde bulunan çok sayıda ilacı içen M.N.Ç., fenalaştı. Ailesi tarafından hastaneye kaldırılan M.N.Ç. tedavi altına alındı. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Erkek Arkadaşından Ayrılan Genç Kız İntihara Teşebbüs Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.