Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Ankara Kızılay'da meydana gelen hain saldırıyı şiddetle kınadığını duyurdu.
Başkan Erkoç, mesajında, "Ankara Kızılay'da alçakça ve haince yapılan terör saldırısını lanetliyorum. Rbabbim bu hainleri, işbirlikçilerini Kahhar ismiyle kahreylesin. Hain terör saldırısında hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Yüce Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Aziz milletimizin başı sağolsun" dedi. - KAHRAMANMARAŞ
Son Dakika › Yerel › Erkoç: 'Haince Saldırıyı Şiddetle Kınıyorum' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.