Erkoç: "Haince Saldırıyı Şiddetle Kınıyorum" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erkoç: "Haince Saldırıyı Şiddetle Kınıyorum"

Erkoç: "Haince Saldırıyı Şiddetle Kınıyorum"
15.03.2016 13:16

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Ankara Kızılay’da meydana gelen hain saldırıyı şiddetle kınadığını duyurdu.

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Ankara Kızılay'da meydana gelen hain saldırıyı şiddetle kınadığını duyurdu.

Başkan Erkoç, mesajında, "Ankara Kızılay'da alçakça ve haince yapılan terör saldırısını lanetliyorum. Rbabbim bu hainleri, işbirlikçilerini Kahhar ismiyle kahreylesin. Hain terör saldırısında hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Yüce Allah'tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Aziz milletimizin başı sağolsun" dedi. - KAHRAMANMARAŞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Erkoç: 'Haince Saldırıyı Şiddetle Kınıyorum' - Son Dakika


Advertisement