Eskişehir'de Ormanlardaki Çöpler Temizleniyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Ormanlardaki Çöpler Temizleniyor

13.02.2014 16:46

Eskişehir'de ormanlık alanlardaki çöpler temizleniyor.

Eskişehir'de ormanlık alanlardaki çöpler temizleniyor.

Eskişehir Orman Bölge Müdürü Recep Ateş, yaptığı yazılı açıklamada, çöp ve molozların çoğunlukla ormanlık alanların kenarına ya da ormanın içine atıldığını bildirdi.

Bu konuda en büyük görevin vatandaşlara düştüğünü belirten Ateş, şunları ifade etti:

"Ekiplerimiz temizlik yaptı ancak 1 hafta sonra aynı manzaraları tekrar göreceğiz. Vatandaşlar çevreye duyarlı olmadığı sürece çöplerle baş etmemiz mümkün değil. Yüzlerce cam şişe ormanın içine atılmış. Bu şişeler yaz aylarında büyük tehlike arz ediyor. Bir de inşaat artığı ve moloz dökenler var. Suçüstü yapılmazsa hiçbir şey yapılamıyor. Halkın, sosyal ihtiyaçları için açtığımız şehir ormanlarından faydalanmalarını ama çöp atmamalarını istiyoruz."

Ateş, kent ormanı ve Çağlan köyü yolu kenarındaki moloz ve atıkların toplandığı kaydetti. - Eskişehir

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de Ormanlardaki Çöpler Temizleniyor - Son Dakika


Advertisement