Fotoğraf Yarışmasında Ödüller Dağıtıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Fotoğraf Yarışmasında Ödüller Dağıtıldı

Fotoğraf Yarışmasında Ödüller Dağıtıldı
04.03.2014 11:19  Güncelleme: 11:15

Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. tarafından Enerji Haftası nedeniyle düzenlenen fotoğraf yarışmasına katılan yarışmacılar ödülünü törenle aldı.

Dedaş bu kez ödül dağıttı.
Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş. (DEDAŞ) tarafından Enerji Haftası nedeniyle düzenlenen fotoğraf yarışmasına amatör dalda katılan ve "Tasarruf ediyorum, çevreyi koruyorum" isimli eseri ile birinciliği kazanan Mehmet Ali Demir, ödülünü törenle aldı.
Mardin İl Müdürlüğünde düzenlenen törende ödülünü Dedaş Mardin İl Müdürü Türk'ün elinden alan Demir, asıl mesleğinin öğretmenlik olduğunu ifade etti. DEDAŞ Mardin İl Müdürü Tekin Türk de Demir'i başarısından ötürü kutlayarak ''Enerji Tasarrufu Haftası nedeniyle kurumumuz tarafından düzenlenen bu yarışmanın, bölge insanındaki enerjiyi daha tasarruflu kullanma bilincini geliştirme anlamında katkı sunacağına inanıyorum" dedi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Fotoğraf Yarışmasında Ödüller Dağıtıldı - Son Dakika


Advertisement