Gaziantep'te, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 50 kişi tedavi altına alındı.
AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, kentte etkisini gösteren rüzgar nedeniyle dün geceden itibaren 50 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi.
Sağlık ekiplerince kentteki çeşitli hastanelere kaldırılan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu, bazılarının da müşahede altında tutulduğu öğrenildi. - Gaziantep
Son Dakika › Yerel › Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.