Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi

11.03.2014 12:46

Tedavi altına alınan 50 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Gaziantep'te, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilenen 50 kişi tedavi altına alındı.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, kentte etkisini gösteren rüzgar nedeniyle dün geceden itibaren 50 kişi sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi.

Sağlık ekiplerince kentteki çeşitli hastanelere kaldırılan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu, bazılarının da müşahede altında tutulduğu öğrenildi. - Gaziantep

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gaziantep'te Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement