Gaziantep'te Yazdan Kalma Bir Gün - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te Yazdan Kalma Bir Gün

Gaziantep\'te Yazdan Kalma Bir Gün
30.12.2012 16:41

Gaziantep'te kış mevsimi güneşli günün tadını çıkarmak isteyen vatandaşlar park ve bahçelere akın etti.

Gaziantep'te kış mevsimi güneşli günün tadını çıkarmak isteyen vatandaşlar park ve bahçelere akın etti.

Geçtiğimiz günlerde yağan kar ve yağmurun ardında hava sıcaklığının artası üzerine hafta sonunu meydanlarda, parklarda geçirmek isteyen vatandaşlar, aile ve yakınlarıyla birlikte dışarıya çıktı. Bahar havasındaki bugünü değerlendirmek isteyen vatandaşların bazıları ailesiyle, bazıları da arkadaşlarıyla güneşli günün tadını çıkardı. Ailesiyle parklara gelen çocuklar da babalarıyla top oynadı. Güneşli günün tadını çıkardıklarını belirten bir vatandaşlar, "Yazdan kalma bir gün. Biz de ailece çocuklarla birlikte güneşin dadını çıkarmak istedik. Belediyemizin yaptırdığı parka da gelip burada ailemizle vakit geçireceğiz. İki hafta önce Gaziantep'e kar yağmıştı ama bugün yazdan kalma bir gün, güneşi de değerlendiriyoruz. Üç gün öncesine kadar da aralıksız yağmur yağıyordu. Biz böyle havanın açabileceğini hiç düşünmemiştik" dediler. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gaziantep'te Yazdan Kalma Bir Gün - Son Dakika


Advertisement