Gediz MYO Proje Gönüllüleri Kahvaltıda Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gediz MYO Proje Gönüllüleri Kahvaltıda Buluştu

Gediz MYO Proje Gönüllüleri Kahvaltıda Buluştu
12.05.2014 10:54  Güncelleme: 10:52

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi Gediz Meslek Yüksekokulunun proje destek gönüllüsü öğrencileri kahvaltıda buluştu.

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Gediz Meslek Yüksekokulu'nun proje destek gönüllüsü öğrencileri kahvaltıda buluştu.

Gediz Meslek Yüksekokulu Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü ikinci sınıf öğrencileri tarafında iki yıldan beri destek verilen Gediz Devlet Hastanesi'nin Kamu Hastaneler Birliği iyileştirme, duyarlı davranışlar sergileme ve hastane hizmetlerinin etkinliğini artırma projesi için kahvaltı tertip edildi.

Gediz Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi ve Proje Başkanı Hasbiye Dizman'ın, muhasebe dersinde sorduğu soruya doğru cevap veren öğrencilerini ödüllendirmek için tertip ettiği kahvaltıda, bu projede gönüllü olarak yer alan Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü ikinci sınıf öğrencileri arasında projenin değerlendirmesi yapılarak konuyla ilgili yapılan çalışmalar gözden geçirildi.

Gediz Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Hamdi Melih Saraoğlu, okul olarak katıldıkları bu projede görev yapan öğrencilere ve Proje Başkanı Öğretim Görevlisi Hasbiye Dizman'a teşekkür ederek çalışmalarında başarılar diledi.(MA-EFE) - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gediz MYO Proje Gönüllüleri Kahvaltıda Buluştu - Son Dakika


Advertisement