Gelibolu Belediyesi tarafından 2 bin 500 kişilik hazırlatılan aşure, vatandaşlara dağıtıldı.
Zübeyde Hanım Caddesi'ndeki aşure dağıtımına, Belediye Başkanı Mustafa Özacar ile Gelibolu Belediye Meclisi üyeleri katıldı.
Belediye tarafından 2 bin 500 kişilik hazırlatılan aşure, 45 dakikada tükendi.
Özacar, etkinlikte yaptığı açıklamada, aşure paylaşma, dayanışma, birliktelik ve sevginin ifadesi, bolluk ve bereketin simgesi olduğunu belirterek, "Kültürümüzün özünde hep var olan güzellikleri devam ettirme bilinciyle biz de Gelibolu Belediyesi olarak halkımıza aşure dağıtıyoruz. Böyle bir günde halkımızla birlik, beraberlik içinde olmanın da mutluluğunu yaşıyoruz" diye konuştu.
Son Dakika › Yerel › Gelibolu Belediyesinden Aşure İkramı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.