Genç Uşakspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika
Son Dakika Logo

Genç Uşakspor'da Galibiyet Sevinci

26.10.2015 15:17

Bayanlar Hentbol Süper Ligi'nin beşinci haftasında Sivas Belediyespor karşısında ilk galibiyetini alan Genç Uşakspor'un antrenörü Rüştü Şahin, çıkışa geçmek istediklerini söyledi.

Bayanlar Hentbol Süper Ligi'nin beşinci haftasında Sivas Belediyespor karşısında ilk galibiyetini alan Genç Uşakspor'un antrenörü Rüştü Şahin, çıkışa geçmek istediklerini söyledi.

Şahin, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Sivas Belediyespor karşısında iyi mücadele ettiklerini ve hak ettikleri bir galibiyet aldıklarını belirtti.

Oyuncularını kutlayan Şahin, "Dört haftadır istediğimiz sonuçları alamıyorduk. Sivas deplasmanında aldığımız galibiyet bizi mutlu etti. Yeni bir ekibiz daha çok çalışmak zorundayız. Önümüzdeki hafta kendi evimizde galip gelip çıkışa geçmek istiyoruz" dedi.

Şahin, iyi bir takım olduklarını, ilerleyen dönemde daha iyi olacaklarını ifade ederek kentin takıma sahip çıkmasını istedi.

Beşinci haftanın ardından ligde 4 mağlubiyeti 1 galibiyeti bulunan Genç Uşakspor ligde averajla 9. sırada yer alıyor.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Genç Uşakspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika


Advertisement