Erzurum Büyükşehir Belediyesi ve Ahenk Derneği ihtiyaç sahibi öğrenciler yararına kermes düzenlendi.
Erzurum Büyükşehir Belediyesi Kültür Merkezi salonunda düzenlenen kermesin açılışına Erzurum Valisi Sebahattin Öztürk'ün eşi Nihal Öztürk, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Küçükler, Ahenk Derneği Başkanı Kürşat Beyler ve çok sayıda davetli katıldı.
İhtiyaç sahibi öğrencilere yardım amaçlı düzenlenen hayır kermesinde hat sergisi, kitap yayınları, yöresel yemekler, kıyafetler satılıyor.
Erzurum Büyükşehir Belediyesi ve Ahenk Derneği ihtiyaç sahibi öğrencilerin yararına kermes 2-7 Mayıs aralarında devam edecek. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › İhtiyaç Sahibi Öğrencilere Hayır Kermesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.