Beyşehir'de, geçtiğimiz yaz aylarında salgın yaptığı ortaya çıkan simulium adlı sinek türüyle mücadele çalışmalarının ikinci etabı Beyşehir Suğla Apa (BSA) sulama kanalında başladı.
Ankara Zirai Mücadele Araştırma Enstitüsünde görevli Uzman Entomolog Abdullah Yılmaz, burada yaptığı konuşmada, ilk olarak mart ayında yaptıkları ilaçlamada, yüzde 95 oranında başarı elde edildiğini söyledi.
Ancak su altında bulunan yumurtalar ve larvaları, bugün yapılan ilaçlamayla yok etmeyi planladıklarını belirten Yılmaz, yaptıkları ilaçlamanın suda yaşayan hiçbir canlıyı tehdit etmediğini ifade etti. - KONYA
Son Dakika › Yerel › İlaçlama Çalışmalarının İkinci Etabı Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.