İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldız 20 Yıl Aradan Sonra Mezun Olduğu Okulda - Son Dakika
Son Dakika Logo

İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldız 20 Yıl Aradan Sonra Mezun Olduğu Okulda

İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldız 20 Yıl Aradan Sonra Mezun Olduğu Okulda
13.04.2012 15:37

Narman İlçe Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Yıldız, yirmi yıl önce mezun olduğu Narman YİBO'da Şube Müdürü Mahmut Yavuz ile birlikte öğrencilerle bir araya geldi.

Narman İlçe Milli Eğitim Müdürü Mevlüt Yıldız, yirmi yıl önce mezun olduğu Narman YİBO'da Şube Müdürü Mahmut Yavuz ile birlikte öğrencilerle bir araya geldi.

Örencilerle sohbet eden Yıldız,,okulun 20 yıl önceki durumundan bahsederek bu günkü durumu ile ilgili olarak karşılaştırmalarda bulundu. Bugün imkanların geçmiş yıllara göre daha iyi olduğunu ve öğrencilere bu fırsatı değerlendirmelerini söyleyen Yıldız, YİBO'nun, hayatına yön veren okullardan biri olduğunu belirtti. Öğrencilerden özellikle etüt saatlerini iyi değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunan Yıldız, Gündüzlü veya taşımalı olarak eğitimlerini sürdüren çoğu öğrencilere nazaran yatılı öğrencilerin daha iyi imkanlara sahip olduğunu, öğrencilerin bu imkanın farkına varmaları uyarısında bulundu.

Şube Müdürü Mahmut Yavuz da çok çalışarak iyi yerlere gelebilmeleri için öğrencilere tavsiyelerde bulundu. - ERZURUM

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel İlçe Milli Eğitim Müdürü Yıldız 20 Yıl Aradan Sonra Mezun Olduğu Okulda - Son Dakika


Advertisement