İnegöl'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

İnegöl'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

15.03.2013 09:49

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, sobadan sızan gazdan zehirlenen aynı aileden bir kişi öldü, 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde, sobadan sızan gazdan zehirlenen aynı aileden bir kişi öldü, 3 kişi hastaneye kaldırıldı.

Turgutalp Mahallesi Keskin Sokak'taki iki katlı evin ikinci katında oturan Taşdelen ailesi, kömür sobasını yakıp uykuya daldı. Ailenin, alt katta oturan kızları, sabah kalktığında kömür kokusunu hissedince, üst kata çıkarak kapıyı çaldı. Ailesinin kapıyı açmaması üzerine polise ve 112 Acil Servis ekiplerine haber verdi.

Olay yerine gelen ekipler, Bünyamin Taşdelen'i (20) ölü buldu. Baygın haldeki Zekeriya(55) eşi Cemile (58) ve diğer çocukları Okan Taşdelen (23) ise İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Durumunun ağır olduğu öğrenilen Zekeriya Taşdelen'in, tedavisinin hastanenin yoğun bakım servisinde sürdüğü bildirildi.

Muhabir: Şaban Kılıçcı/ Haluk Yüksel

Yayıncı: Kamuran Akkuş - BURSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel İnegöl'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement