Buruciye İşitme Engelliler İlköğretim Okulu tarafından Engelliler Haftası dolayısıyla program düzenlendi.
Halk Eğitim Merkezi'nde düzenlenen program saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Öğrenciler İstiklal Marşı'nı işaret diliyle okudu. Okul Müdürü Muzaffer Namlıkul, engellileri toplumla bütünleştirerek özgüvenlerini kazanmayı sağlamak amacıyla çeşitli programlar düzenlediklerini söyledi. Konuşmaların ardından okul öğrencileri, hazırladıkları 'Gelin Görümce' isimli tiyatro oyununu sahneledi. Engelli öğrencilerin performansı salondakiler tarafından beğeni topladı.
Programa, İl Gençlik ve Spor Müdürü Salim Kılıç, İl Milli Eğitim Müdürü Turan Akpınar ve davetliler katıldı. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › İşitme Engelliler Tiyatro Oyunu Sahneledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.