İzmit Belediyesi tarafından 9 ayda 22 metruk yapının yıkıldığı bildirildi.
Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, ilçede yıl içinde yapılan denetimlerde farklı bölgelerde 28 metruk yapı tespit edildiği belirtildi.
Açıklamada, şu ifadelere yer verildi:
"İnsan ve çevre sağlığı için tehlike oluşturan yapılardan 22'sinin yıkımı tamamlandı. Geri kalan harabe yapılar da önümüzdeki dönem içinde yıkılacak. Bu arada İzmit'te görüntü kirliliğiyle mücadele çalışmaları da devam ediyor. Boş arsaların cadde ve sokaklara bakan kesimlerine çöp atılmasının önüne geçilmesi için bariyer yapıldı." - Kocaeli
Son Dakika › Yerel › İzmit'te Metruk Yapılar Yıkılıyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.