İzmit Belediyesi ile kısa adı BAYSAD olan Bağımsız Yazar ve Şairler Derneği ortaklığında düzenlenen şiir dinletileri büyük ilgi görüyor. Şiir severler 15 günde bir Saatçi Ali Efendi Konağı'nda bir araya geliyorlar. İzmit Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü yetkilileri,
bir yıl içinde
tarihi Saatçi Ali Efendi Konağı'nda 24 adet şiir dinletisi etkinliği düzenlendiğini ve etkinlikleri bin 560
kişinin katıldığını bildirdiler. Bu senede devam eden etkinlikte şairler, şiir severlere hem kendi şiirlerini hem de başka yazarların şiirlerini okuyarak güzel bir etkinliğe imza atıyorlar. BAYSAD Başkanı H.Osman Saraç, etkinlik için her türlü desteği sağlayan İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan'a teşekkür ederek, "Eskiden farklı yerlerde
zaman zaman buluşma imkanı bulabiliyorduk. Başkan Doğan sayesinde şiir dinletilerimizi yer sorunu olmadan tarih kokan bir ortamda düzenli bir şekilde yapabiliyoruz" dedi. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › İzmitliler Şiiri Dinletilerine İlgi Gösteriyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.