Jandarmadan Taraşcı Göletinde Temizlik - Son Dakika
Son Dakika Logo

Jandarmadan Taraşcı Göletinde Temizlik

Jandarmadan Taraşcı Göletinde Temizlik
26.03.2014 14:42  Güncelleme: 14:41

Konya'nın Seydişehir ilçesinde jandarma ekipleri Taraşçı Göletinde çevre temizliği yaptı.

Konya'nın Seydişehir ilçesinde jandarma ekipleri Taraşçı Göleti'nde çevre temizliği yaptı.

Kuruluşunun 175. yıldönümünü çeşitli etkinliklerle kutlayan jandarma teşkilatı, Dünya Su Günü'nde öğrencilere suyun önemini hatırlatarak önemli bir etkinlik daha yaptı. Seydişehir İlçe Jandarma Komutanlığı, Taraşcı İlkokulu çevre kulübü öğrencileri ile birlikte Taraşcı Göleti'nde Dünya Su Günü dolayısı ile gölet çevresinde su ve çevre temizliği yaptı. - KONYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Jandarmadan Taraşcı Göletinde Temizlik - Son Dakika


Advertisement