Gaziantep polisi, geçtiğimiz günlerde hastaneden kaçırılan ve daha sonra bulunan bebeğin annesini ziyaret etti.
Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli Polislik Şube Müdürlüğü ekipleri, kaçırılan bebeğin annesinin moralini yüksek tutmak amacıyla ziyaret ederek geçmiş olsun dileğinde bulundu. Polisler hastanede doğum yapan diğer anneleri de ziyaret ederek, bu ve benzeri olayların yaşanmaması için tanımadıkları kişilere itibar etmemeleri, tedbirli olmaları ve şüpheli şahıslarla karşılaştıklarında 155 polis imdat telefonunu arayarak bildirmeleri konularında bilgilendirdi.
Ziyaretten dolayı memnuniyetini dile getiren anne Medine Şakır, bu gibi durumlarda annelerin ve yakınlarının daha dikkatli olmasını istedi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Kaçırılan ve Daha Sonra Bulunan Bebeğin Annesine Anlamlı Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.