Kanser Tedavisi Gören Yaşlı Adam, Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kanser Tedavisi Gören Yaşlı Adam, Evinde Ölü Bulundu

20.08.2017 17:03

- Kanser tedavisi gören yaşlı adam, evinde ölü bulunduKASTAMONU - Kastamonu'nun Daday ilçesinde bir süredir kanser tedavisi gören yaşlı adam, evinde polis ekiplerince ölü bulundu.

- Kanser tedavisi gören yaşlı adam, evinde ölü bulundu

KASTAMONU - Kastamonu'nun Daday ilçesinde bir süredir kanser tedavisi gören yaşlı adam, evinde polis ekiplerince ölü bulundu.

Edinilen bilgiye göre, Daday ilçesinde ikamet eden 70 yaşındaki Yaşar Sepici, bir süredir Akciğer Kanseri tedavisi görüyordu. İstanbul'da ikamet eden yakınları tarafından bir süre ulaşılamayan Yaşar Sepici için polise ihbarda bulunuldu. Daday'da evinde yalnız yaşayan Yaşar Sepici'nin evine gelen polis ekipleri, kapıyı çilingir yardımıyla açarak içeriye girdi. Polis ekipleri, evde yalnız yaşayan Yaşar Sepici'nin cansız bedeniyle karşılaştı. Olay Yeri İnceleme ekiplerinin ve Cumhuriyet Savcısının incelemesinin ardından Yaşar Sepici'nin cenazesi, evinden alınarak Daday Devlet Hastanesinin morguna kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kanser Tedavisi Gören Yaşlı Adam, Evinde Ölü Bulundu - Son Dakika


Advertisement