Karabük Tapu Müdürü Sami Yoğurtçu, "Öncelikli hedefimiz, vatandaşların işlemlerini günü birlik bitirmek" dedi.
Yoğurtçu, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçen yıl uygulamaya koydukları randevu sistemi ile vatandaşları bekletmediklerini ve işleri daha hızlı yaptıklarını söyledi.
2011 yılında 16 bin tabu işlemi yaptıklarını vurgulayan Yoğurtçu,
"Randevulu sistemle hem personelimiz işlerini daha hızlı yapıyor, telefon numaralarını aldığımız vatandaşlarımıza öğleden sonrada 'evraklarınız hazır, gelip alabilirsiniz' şeklinde bir mesaj yolluyoruz ve vatandaşlarımız sıra beklemeden işini halletmiş oluyor. İşlem yapmaya gelen vatandaşlarımız nüfus cüzdanı, son 6 ay içerisinde çekilmiş olan 2 adet fotoğraf ve belediyeden rayiç değer, ölüm durumlarında ise veraset, vergi dairesinden de 'borcu yoktur' belgelerini getirmesi gerekiyor" diye konuştu.
- KARABÜK
Son Dakika › Yerel › Karabük Tapu Müdürü Yoğurtçu Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.