Kastamonuspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kastamonuspor'da Galibiyet Sevinci

24.09.2012 17:00

Spor Toto 3.Lig 1.Grup takımlarından Kastamonuspor'da Çorumspor deplasmanında alınan galibiyetin sevinci yaşanıyor.

Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Kastamonuspor'da Çorumspor deplasmanında alınan galibiyetin sevinci yaşanıyor.

Kulüp Başkanı Levent Özbek, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Çorumspor karşılaşmasının seyir açısından çok iyi bir maç olduğunu belirterek, ligdeki ilk galibiyetlerini 4-1 gibi farklı bir skorla aldıklarını söyledi.

Türkiye Kupası 1. kademe karşılaşmasında Ayancıkspor'u da aynı skorla yendiklerini hatırlatan Özbek, "İnşallah hep böyle gider. Deplasmandan üç puan ve iyi bir skorla döndük. Tüm futbolcuları ve teknik heyeti tebrik ediyorum" dedi.

Teknik Direktör Avni Okumuş da, zor bir maçtan farklı skorla galip ayrıldıkları için mutlu olduklarını söyledi.

Çorumspor'un bitmiş, dökülmüş değil, genç ve koşan bir takım olduğunun altını çizen Okumuş, "Önümüzü daha iyi görmemiz açısından Çorumspor galibiyeti çok önemliydi. Çok değerli üç puanı aldık" diye konuştu.

Muhabir: Yaşar Kuru/Sinan Özmüş

Yayıncı: Mehmet Tevfik Erçetin - KASTAMONU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kastamonuspor'da Galibiyet Sevinci - Son Dakika


Advertisement