Kavak Halk Eğitimi Merkez Müdürlüğü tarafından
"Bilgisayar Operatörlüğü ve İşletmenliği" kursu açıldı.
Kurs öğretmeni Rıza Gençten, Halk Eğitim Merkezi'ndeki kursun açılışında yaptığı konuşmada, 160 saat sürecek kursa 21 kursiyerin katıldığını söyledi.
Kursiyerlerin, kursa ilgisinin yoğun olduğunu da belirten Gençten, "Kursta başarı gösteren kursiyerler, KPSS'de başarılı olmaları halinde çeşitli kurumlarda bilgisayar işletmeni olarak çalıştırılır" dedi.
Gençten, kurs sonunda başarılı olan kursiyerlere sertifika verileceğini kaydetti.
Muhabir: Mustafa Günay/ Fatma Kalay
Yayıncı: Dilek Sezen - SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Kavak'ta Bilgisayar Operatörlüğü Kursu Açıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.