Kavak'ta Kaçak Olta Avcılığına Ceza - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kavak'ta Kaçak Olta Avcılığına Ceza

01.06.2012 13:25

Kavak'ta Divanbaşı göletinde olta ile kaçak avlanan 3 kişiye para cezası verildi.

Kavak'ta Divanbaşı göletinde olta ile kaçak avlanan 3 kişiye para cezası verildi.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürü Fevzi Çalışıcı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçede 1 Nisan ve 1 Temmuz arası her şekilde balık avının yasaklandığını söyledi.

Mahmutbeyli Jandarma Komutanlığı ekiplerinin, Divanbaşı göletinde olta ile balık tutan İsmail E, Gültekin Ü. ve Fikri A'yı suçüstü yakaladığını ifade eden Çalışıcı, "Kendilerine toplam 253 lira para cezası uyguladık. Oltayla da olsa 1 Nisan ile 1 Temmuz arasında balık avlamak yasak" dedi.

- SAMSUN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kavak'ta Kaçak Olta Avcılığına Ceza - Son Dakika


Advertisement