Kavak'ta Divanbaşı göletinde olta ile kaçak avlanan 3 kişiye para cezası verildi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdürü Fevzi Çalışıcı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, ilçede 1 Nisan ve 1 Temmuz arası her şekilde balık avının yasaklandığını söyledi.
Mahmutbeyli Jandarma Komutanlığı ekiplerinin, Divanbaşı göletinde olta ile balık tutan İsmail E, Gültekin Ü. ve Fikri A'yı suçüstü yakaladığını ifade eden Çalışıcı, "Kendilerine toplam 253 lira para cezası uyguladık. Oltayla da olsa 1 Nisan ile 1 Temmuz arasında balık avlamak yasak" dedi.
- SAMSUN
Son Dakika › Yerel › Kavak'ta Kaçak Olta Avcılığına Ceza - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.