Kayapınar Belediyesinde Kadın Birimi Oluşturuldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayapınar Belediyesinde Kadın Birimi Oluşturuldu

Kayapınar Belediyesinde Kadın Birimi Oluşturuldu
14.11.2014 14:17  Güncelleme: 14:42

Kayapınar Belediyesinde 13 kişiden oluşan kadın birimi oluşturuldu.

Kayapınar Belediyesi'nde 13 kişiden oluşan kadın birimi oluşturuldu.

Belediye Meclis Salonu'nda Kayapınar Belediyesi Başkanı Fatma Arşimet'in katılımıyla tüm birimlerde çalışan kadın çalışanların katıldığı bir toplantı gerçekleştirildi.

Yapılan toplantıda, tüm birimlerdeki kadın temsilcilerinden oluşan 13 kişilik kadın birimi, belediyenin yapacağı tüm çalışma ve uygulamalarda görüş ve öneri sunacağı kararlaştırıldı. - Diyarbakır

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kayapınar Belediyesinde Kadın Birimi Oluşturuldu - Son Dakika


Advertisement