Kayseri'de Telefonla Dolandırıcılık İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'de Telefonla Dolandırıcılık İddiası

10.03.2015 16:42

Kayseri'de, telefonda kendilerini polis olarak tanıttıkları kişiyi dolandıran 2 kişi yakalandı.

Kayseri'de, telefonda kendilerini polis olarak tanıttıkları kişiyi dolandıran 2 kişi yakalandı.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Dolandırıcılık Büro Amirliğine başvuran A.D, kendisini telefonda polis olarak tanıtan bir kişinin yönlendirmesi sonucu, evde bulunan altınları bir poşete koyarak, ikametinin ön tarafında bulunan çöp bidonunun altına bıraktığını söyledi.

Olay yeri ve çevresindeki güvenlik kameraların inceleyen polis ekipleri, olayı İ.Y ve H.K'nin gerçekleştirdiğini tespit etti.

Zanlılar, şehirlerarası otobüs terminalinde gözaltına alındı.

Şüphelilerden yaşı küçük olan H.K'nin Çocuk Şube Müdürlüğü görevlilerine teslim edildiği, İ.Y'nin sevk edildiği mahkemece tutuklandığı belirtildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kayseri'de Telefonla Dolandırıcılık İddiası - Son Dakika


Advertisement