Çanakkale'nin Gelibolu ilçesindeki Gelibolu Anadolu Lisesi öğrencileri, geçirdikleri kazadan sağ kurtulunca, okul yönetimi hayır yaparak lokma dağıttı.
Yarı yıl tatilinde Bursa gezisi dönüşü içerisinde 17 öğrenci ve öğretmenlerinin bulunduğu araç kaza yapmış, 2 öğrenci ağır yaralanırken diğer öğrencilerde hafif sıyrıklarla kazayı atlatmıştı. Hayati tehlike bulunan diğer öğrencilerinde durumlarının düzelmesinden sonra okul yönetimi, Çanakkale'den özel getirtilen lokmacılara okul da lokma döktürerek, öğrencileri için hayır yaptılar. Okulun Din ve Ahlak Bilgisi öğretmeni Erol Ergün'da lokmaların dağıtımı sırasında şükür duası yaptı. Okul Müdürü Erol Ergün, "Tahlisiz bir olay yaşayan çocuklarımızın durumlarının iyi olması ve diğer öğrencimizin de iyileşmesi nedeniyle böyle bir hayır yapalım ve öğrencilerimiz için dua ettik" dedi. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Kazanın Ardından Lokma Dağıttılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.