Kızılcabölük Belediye Başkanı Uslu: "Beldeler Kapanacaksa Kızılcabölük İlçe Olmalıdır" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kızılcabölük Belediye Başkanı Uslu: "Beldeler Kapanacaksa Kızılcabölük İlçe Olmalıdır"

27.06.2012 13:41

"Beldeler kapanacaksa Kızılcabölük ilçe olmalıdır" dedi.

Kızılcabölük Belediye Başkanı Abdülkadir Uslu,

"Beldeler kapanacaksa Kızılcabölük ilçe olmalıdır" dedi.

Uslu, gazetecilere yaptığı açıklamada, yeni büyükşehir yasası ile ilgili çıkacak kanunla binin üzerinde beldenin kapatılıp mahalle olacağını hatırlattı.

Kızılcabölük'ün ayrıcalıklı bir belde olduğunu belirten Abdülkadir Uslu,

"Biz mahalle olmak istemiyoruz. Beldeler kapanacaksa Kızılcabölük ilçe olmalıdır" dedi.

Uslu'nun açıklamasının ardından, vatandaşlar imza kampanyası başlattı.

Muhabir: İbrahim Süzer/ Mustafa Dermencioğlu

Yayıncı: Ramazan Ercan - DENİZLİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kızılcabölük Belediye Başkanı Uslu: 'Beldeler Kapanacaksa Kızılcabölük İlçe Olmalıdır' - Son Dakika


Advertisement