Kızılcabölük Belediye Başkanı Abdülkadir Uslu,
"Beldeler kapanacaksa Kızılcabölük ilçe olmalıdır" dedi.
Uslu, gazetecilere yaptığı açıklamada, yeni büyükşehir yasası ile ilgili çıkacak kanunla binin üzerinde beldenin kapatılıp mahalle olacağını hatırlattı.
Kızılcabölük'ün ayrıcalıklı bir belde olduğunu belirten Abdülkadir Uslu,
"Biz mahalle olmak istemiyoruz. Beldeler kapanacaksa Kızılcabölük ilçe olmalıdır" dedi.
Uslu'nun açıklamasının ardından, vatandaşlar imza kampanyası başlattı.
Muhabir: İbrahim Süzer/ Mustafa Dermencioğlu
Yayıncı: Ramazan Ercan - DENİZLİ
Son Dakika › Yerel › Kızılcabölük Belediye Başkanı Uslu: 'Beldeler Kapanacaksa Kızılcabölük İlçe Olmalıdır' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.