Konya Anadolu Selçukspor'da Hedef Ligde Kalmak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Konya Anadolu Selçukspor'da Hedef Ligde Kalmak

16.02.2015 12:06

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Konya Anadolu Selçukspor Başkanı Önder Sami Güven, hedeflerinin bu sene ligde kalmak olduğunu söyledi.

Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup ekiplerinden Konya Anadolu Selçukspor Başkanı Önder Sami Güven, hedeflerinin bu sene ligde kalmak olduğunu söyledi.

Güven, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Aydınspor 1923 deplasmanından 1 puan kazanmadıklarını, aslında 2 puanı kaybettiklerini ifade etti.

Deplasmanda alınan 1 puanın da iyi olduğunu belirten Güven, Aydınspor 1923'ün güçlü bir rakip olduğunu, 1-0 öne geçmelerine rağmen şansız bir penaltıyla kalelerinde golü gördüklerini dile getirdi.

Aydınspor 1923 karşısında takımın ortaya koyduğu performanstan memnun olduklarını vurgulayan Güven, "Hedefimiz bu sene ligde kalmak. Bunu da takım olarak başaracağız. Cumartesi günü Centone Karagümrük ile karşılaşacağız. Bu maçtaki hedefimizi de 3 puan olarak belirledik. Müsabakaya mutlak galibiyet parolasıyla çıkacağız" dedi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Konya Anadolu Selçukspor'da Hedef Ligde Kalmak - Son Dakika


Advertisement