Körfez Belediyesi'nde Akaryakıt İhalesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Körfez Belediyesi'nde Akaryakıt İhalesi

29.11.2012 10:20

Körfez Belediyesi tarafından akaryakıt alım ihalesi yapıldı.

Körfez Belediyesi tarafından akaryakıt alım ihalesi yapıldı.

Körfez Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamada, belediyenin 2013 yılında yapacağı hizmetlerde kullanmak üzere akaryakıt ihalesi yaptığı belirtilerek, ihale komisyonu başkanlığına Destek Hizmetleri Müdürü Selahattin Sönmez'in getirildiği kaydedildi.

Muhammen bedeli 3,2 milyon lira olan ihaleye, 6 şirketin katıldığı ifade edilen açıklamada, ihaleyi kazacak şirketin motorin ve benzini 1 Ocak 2013 ile 31 Aralık 2013 tarihleri arasında belediyenin istediği miktarda teslim edeceğini bildirdi.

Açıklamada, komisyonun, ihaleye katılan firmaların belgelerini inceledikten sonra sonuçlarını açıklayacağı belirtilerek, incelemenin başladığı dile getirildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Körfez Belediye Başkanı Yunus Pehlivan, belediye hizmetlerinin her geçen gün arttığını ifade ederek, belediye sınırlarının genişlemesiyle araç filolarını sürekli yenileyip sayısını arttırdıklarını bildirdi.

Muhabir: Kadir Yıldız

Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Körfez Belediyesi'nde Akaryakıt İhalesi - Son Dakika


Advertisement