Kula'da Mahalleli Yağmur Duasına Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kula'da Mahalleli Yağmur Duasına Çıktı

Kula\'da Mahalleli Yağmur Duasına Çıktı
19.02.2014 17:39

Manisa’nın Kula ilçesi Zaferiye Mahallesi Hacıbayram Veli Caddesi üzerinde oturan mahalle sakinleri yağmur duasına çıktı.

Manisa'nın Kula ilçesi Zaferiye Mahallesi Hacıbayram Veli Caddesi üzerinde oturan mahalle sakinleri yağmur duasına çıktı.

Mahalle sakinleri bir araya gelerek evlerinin önünde hayır lokması yaptılar. Yağış yerine, ayaz, soğuk ve güneşli havadan endişe duyduklarını söyleyen mahalle sakinleri ada, yağmur duası yaptılar.

Mahalle sakini Yusuf Kapucu ise "Kuraklık, kıtlık demektir. Tarlalarımız, son haftalardaki kuraklık nedeniyle, suyu bekler hale geldi. İnşallah dualarımız kabul olur" dedi. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kula'da Mahalleli Yağmur Duasına Çıktı - Son Dakika


Advertisement