Manisa'nın Kula ilçesi Zaferiye Mahallesi Hacıbayram Veli Caddesi üzerinde oturan mahalle sakinleri yağmur duasına çıktı.
Mahalle sakinleri bir araya gelerek evlerinin önünde hayır lokması yaptılar. Yağış yerine, ayaz, soğuk ve güneşli havadan endişe duyduklarını söyleyen mahalle sakinleri ada, yağmur duası yaptılar.
Mahalle sakini Yusuf Kapucu ise "Kuraklık, kıtlık demektir. Tarlalarımız, son haftalardaki kuraklık nedeniyle, suyu bekler hale geldi. İnşallah dualarımız kabul olur" dedi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Kula'da Mahalleli Yağmur Duasına Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.