Konya'nın Kulu ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen kişi hastaneye kaldırıldı.
Fatih Sultan Mehmet Mahallesi'nde yalnız yaşayan Zeliha Andıç'dan (61) uzun süre haber almayan komşuları, polise haber verdi.
Çilingir yardımıyla eve giren polis, Andıç'ın baygın halde yerde yattığını gördü.
Ambulansla Kulu Devlet Hastanesine kaldırılan Andıç, buradaki tedavisinin ardından Konya'ya sevk edildi.
Muhabir : Saim Erel
Yayıncı : Rıfat Yerlikaya - KONYA
Son Dakika › Yerel › Kulu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.