Kurban Bayramı'nı Kutluyoruz - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kurban Bayramı'nı Kutluyoruz

25.10.2012 11:05

Adana'da vatandaşlar, Kurban Bayramı namazı için camileri doldurdu.

Adana'da vatandaşlar, Kurban Bayramı namazı için camileri doldurdu.

Erken saatlerden itibaren camilere giden vatandaşlar, " Selimiye'nin eşi, Sultan Ahmet'in kardeşi" olarak adlandırılan Sabancı Merkez Camisi'nde de yoğunluğa neden oldu. Kılınan bayram namazın ardından vatandaşlar, cami çıkışında birbirleriyle bayramlaştı.

Bayram namazını Sabancı Merkez Camisi'nde kılan Adana Valisi Hüseyin Avni Coş da vatandaşlarla bayramlaştı.

Bu arada, Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan da telsizden yaptığı anonsla meslektaşlarının ve ailelerinin bayramlarını kutladı.

Muhabir: Anıl Bağrık

Yayıncı: Tevfik Işık - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kurban Bayramı'nı Kutluyoruz - Son Dakika


Advertisement