Adana'da vatandaşlar, Kurban Bayramı namazı için camileri doldurdu.
Erken saatlerden itibaren camilere giden vatandaşlar, " Selimiye'nin eşi, Sultan Ahmet'in kardeşi" olarak adlandırılan Sabancı Merkez Camisi'nde de yoğunluğa neden oldu. Kılınan bayram namazın ardından vatandaşlar, cami çıkışında birbirleriyle bayramlaştı.
Bayram namazını Sabancı Merkez Camisi'nde kılan Adana Valisi Hüseyin Avni Coş da vatandaşlarla bayramlaştı.
Bu arada, Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan da telsizden yaptığı anonsla meslektaşlarının ve ailelerinin bayramlarını kutladı.
Muhabir: Anıl Bağrık
Yayıncı: Tevfik Işık - ADANA
Son Dakika › Yerel › Kurban Bayramı'nı Kutluyoruz - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.