Lapseki Güvenlik Danışma Kurulu toplantısı yapıldı.
Kaymakam İsmail Ayhan Tavlı başkanlığında Kaymakamlık Toplantı Salonu'nda düzenlenen toplantıda öğrenci servisleri güvenliğiyle çevre kirliliği konuları görüşüldü.
Toplantıya, Belediye Başkanı Gani Mehmet Ekim, Emniyet Müdürü Murat Sarı ile ilgili daire amirleri ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.
- ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Lapseki'de Güvenlik Danışma Kurulu Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.