Lise Öğrencileri Geri Dönüşüm Grubu Kurdu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Lise Öğrencileri Geri Dönüşüm Grubu Kurdu

20.04.2012 12:40

Yayladağı ilçesinde lise öğrencileri tarafından geri dönüşüm grubu kuruldu.

Yayladağı ilçesinde lise öğrencileri tarafından geri dönüşüm grubu kuruldu.

Yayladağı Lisesi 10/C sınıfı öğrencileri tarafından oluşturulan "Reycle Man" (Geri Dönüşümcü İnsanlar) adlı grup, çalışmalarına başladı. Grup koordinatörü Türkçe öğretmeni Mehmet Sağlamkaya, yaptığı açıklamada, öğrenciler başta olmak üzere ilçe halkına çevre bilinci kazandırmayı amaçladıklarını belirtti.

Atıkların ayrı ayrı biriktirilmesi için çalışmalar yaptıklarını vurgulayan Sağlamkaya, 12 gönüllü öğrenci ile sürdürülen çalışmalar kapsamında resmi kurumlara ve bazı iş yerlerine özel kutular dağıttıklarını, kağıt, metal, cam ve plastik gibi atıkların ayrı ayrı biriktirilip geri dönüşüme kazandırılacağını ifade etti.

Geri dönüşüm çalışmalarının öğrencilere önemli bir sosyal sorumluluk yüklediğini anlatan Sağlamkaya, proje ile ilgili afiş ve broşür dağıtıp bu bilinci tüm ilçeye yaymayı planladıklarını sözlerine ekledi.

- HATAY

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Lise Öğrencileri Geri Dönüşüm Grubu Kurdu - Son Dakika


Advertisement