Malatya Emniyet Müdürlüğü, 200 Öğrenciye İftar Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Malatya Emniyet Müdürlüğü, 200 Öğrenciye İftar Verdi

Malatya Emniyet Müdürlüğü, 200 Öğrenciye İftar Verdi
22.07.2014 00:36

Malatya Emniyet Müdürlüğü tarafından 200 öğrenciye iftar verildi.

Malatya Emniyet Müdürlüğü tarafından 200 öğrenciye iftar verildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü tarafından SODES kapsamında yapılan "Deniz Yıldızı" projesi kapsamında bir restoranda düzenlenen iftara 200 öğrenci katıldı.

İftar programına Malatya Vali Yardımcısı Ahmet Sait Kurnaz, İl Emniyet Müdürü Ömer Urhal, emniyet mensupları ve çocuklar da katıldı.

Malatya Emniyet Müdürlüğü tarafından hazırlanan Kalkınma Bakanlığınca kabul edilen Malatya Valiliği tarafından organize edilen "Deniz Yıldızı" projesiyle suça sürüklenen, sosyal yaşamı kısıtlı, sosyo-ekonomik durumu zayıf, kenar mahallelerde yaşayan, göçle gelmiş dezavantajlı çocukların suça sürüklenmelerinin önüne geçmek, çocukları içinde bulundukları olumsuz çevreden uzaklaştırmak, ailelerine ve topluma faydalı bireyler haline getirilmesi amaçlanıyor. - Malatya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Malatya Emniyet Müdürlüğü, 200 Öğrenciye İftar Verdi - Son Dakika


Advertisement