Tekirdağ'a bağlı Malkara Belediye Başkanı Ulaş Yurdakul, 10 Ağustos Pazar günü gerçekleştirilecek olan Cumhurbaşkanlığı seçimi için herkesi oy kullanmaya davet etti.
Belediye Başkanı Ulaş Yurdakul konuyla ilgili yaptığı açıklamada, oy kullanmanın vatandaşlık görevi oluğunu anımsatarak, "Oy kullanmak, katılımcı demokrasinin bir gereğidir. Katılımcı demokrasiye duyarlı vatandaşlarımızın demokrasi değerlerine, siyasi iradeye ve yönetimsel duyarlılığa sahip çıkmaları adına oy kullanmaları önem arz etmektedir. Tüm vatandaşlarımızı oy kullanmaya davet ediyorum. Yazlık bölgelerde bulunan vatandaşlarımız tarafından talep gelmesi halinde bu vatandaşlarımızın ulaşımları Malkara Belediyesi tarafından ücretsiz olarak karşılanacaktır" dedi. - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Yerel › Malkara Belediye Başkanı Yurdakul, Herkesi Oy Kullanmaya Davet Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.