Manisa'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

07.08.2015 10:42

Turgutlu ilçesindeki tavuk kesimhanesinde çalışan 31 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Turgutlu ilçesindeki tavuk kesimhanesinde çalışan 31 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Turgutlu- İzmir karayolu kenarında faaliyet gösteren tavuk kesim ve işleme tesisinde çalışan işçiler, yedikleri yemeğin ardından rahatsızlandı.

Mide bulantısı, istifra ve karın ağrısı şikayeti olan 31 işçi, Turgutlu Devlet Hastanesine kaldırıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Manisa'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika


Advertisement