Mantar Yiyen 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mantar Yiyen 2 Kişi Zehirlendi

12.06.2012 14:00

Develi'de araziden topladıkları mantarlardan yiyen 2 kişi zehirlendi.

Develi'de araziden topladıkları mantarlardan yiyen 2 kişi zehirlendi.

Edinilen bilgiye göre, Öksüt köyünde I.U. ve H.U, araziden topladıkları mantarları pişirip, yedi.

Bir süre sonra baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle Develi Devlet Hastanesi'ne gelen iki kişinin mantardan zehirlendiği belirlendi.

Tedavileri tamamlanan iki kişi, taburcu edildi.

Muhabir: Sercan Küçükşahin

Yayıncı: Mustafa Yıldız - KAYSERİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Mantar Yiyen 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika


Advertisement