Develi'de araziden topladıkları mantarlardan yiyen 2 kişi zehirlendi.
Edinilen bilgiye göre, Öksüt köyünde I.U. ve H.U, araziden topladıkları mantarları pişirip, yedi.
Bir süre sonra baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle Develi Devlet Hastanesi'ne gelen iki kişinin mantardan zehirlendiği belirlendi.
Tedavileri tamamlanan iki kişi, taburcu edildi.
Muhabir: Sercan Küçükşahin
Yayıncı: Mustafa Yıldız - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Mantar Yiyen 2 Kişi Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.