Manyas ilçesinin ova köylerinde taban suyunun hakim olmasından dolayı buğdayda verim düşüklüğü yaşayan çiftçiler, umutlarını ayçiçeğine bağladı.
Manyas Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanı Sadettin Kalpakçı, gazetecilere yaptığı açıklamada, geçen yıla oranla ilçede ayçiçeği ekiminde artış kaydedildiğini bildirdi.
Çiftçilerin, kooperatiflere bu sezon için 350 ortağın ayçiçeği alım kampanyasında tahmini 3 bin ton civarında ürün teslim edeceğine dair taahhütte bulunduğu bilgisini veren Kalpakçı, "Ayçiçeği alımlarında geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi yağ oranını dikkate alacağız. Tabii yüksek yağ oranına sahip ayçiçeği daha iyi rakamlardan alınacak" ifadesini kullandı. - Balıkesir
Son Dakika › Yerel › Manyas'ta Çiftçiler Umutlarını Ayçiçeğine Bağladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.