MHP Kastamonu Kadın Kolları, Muharrem ayı dolayısıyla 2 bin kişilik aşure dağıttı.
Nasrullah Meydanı'nda dağıtılan aşureye vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. MHP Kastamonu Kadın Kolları Başkanı Fazilet Değer, "Muharrem ayının önemini biliyoruz. Biz aşureyi birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını arttırmak için dağıtıyoruz" dedi. - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › MHP Kadın Kolları, 2 Bin Kişilik Aşure Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.