Suşehri Milliyetçi Hareket Partisi ilçe başkanlığı aşure dağıttı.
Suşehri Milliyetçi Hareket Partisi ilçe başkanlığı tarafından Muharrem ayı etkinlikleri kapsamında Şahinler Camisinde Cuma namazı çıkışında yaklaşık dört yüz kişilik aşure dağıtımı yapıldı.
Suşehri Milliyetçi Hareket Partisi İlçe Başkanı Hubiyar Özdemir Muharrem ayının insanlığa birlik ve beraberlik getirmesini dileyerek, aşurenin bir anlamının da paylaşmak ve şükretmek olduğunu ifade etti. Amaçlarının Türk örf ve adetlerini yaşatarak genç nesillerin bu geleneği sürdürmesini sağlamak olduğunu belirten Özdemir, "Aşure asırlardır Anadolu'da birlik, beraberlik, kardeşlik, kaynaşma ve bereketi temsil etmektedir. Biz de bu geleneğimizi yaşadığımız ve yaşattığımız için mutluyuz" dedi. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Milliyetçi Hareket Partisi 400 Kişilik Aşure Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.