Salihli'nin 50.Yıl İlköğretim Okulu 1-B sınıfı öğrencileri "Okuma Bayramı"nı düzenledikleri etkinliklerle kutladı.
Salihli'nin 50.Yıl İlköğretim Okulu 1-B sınıfı öğrencileri yıl boyunca derslerde gösterdikleri başarılarını Okuma Bayramı etkinliği düzenleyerek kutladılar. Sınıf anneleri Gülhan Kaya ve Ayşe Yüksel öncülüğünde hazırlanan gecede minik öğrenciler davetlilere şiirler okuyup halk oyunları gösterileri sundular. Gecenin sonunda sınıf anneleri öğretmenleri Talat Dirgen'i sahneye çağırarak çocuklarının eğitim ve öğretimindeki emeklerinden dolayı teşekkür ettiler ve çiçek verdiler. Gece öğrencilerin ve velilerin hep bir ağızdan söyledikleri 10.yıl marşı ile sona erdi. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Minik Öğrenciler Okuma Bayramını Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.