Nazilli Belediyesi Yeni İş Makinesi Aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nazilli Belediyesi Yeni İş Makinesi Aldı

Nazilli Belediyesi Yeni İş Makinesi Aldı
07.06.2017 11:52

Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, yeni iş makinesi paletli ekskavatörü belediye araç filosuna dahil etti.

Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, yeni iş makinesi paletli ekskavatörü belediye araç filosuna dahil etti.

Nazilli Belediyesi'nce alınan, 1 adet 22 tonluk paletli ekskavatör Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde Nazilli genelinde vatandaşlara hizmet verecek.

Vatandaşların isteği doğrultusunda hizmet vermeye devam edeceklerini belirten Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık "Belediyemiz bünyesine dahil ettiğimiz yeni aracımız ile vatandaşlarımıza en etkin ve kaliteli hizmeti vermeye devam edeceğiz. Fen işleri müdürlüğü bünyesinde kullanılmak üzere 100 bin Euro bedelle belediyemiz araç filosunu bir kademe daha büyütmüş olduk. İşlerin kalitesinin arttırılmasına yönelik olarak alınan paletli ekskavatör ile kazı yıkım ve Fen İşlerinin tüm faaliyetlerinde kullanılacak " diye konuştu. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Nazilli Belediyesi Yeni İş Makinesi Aldı - Son Dakika


Advertisement