Nusaybin Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'ne, yeni araçlar alındığı bildirildi.
Temizlik İşleri Müdürü Mahsun Elmas, araç sayısının 10 kamyon ve 2 traktör olmak üzere 12'ye çıktığını belirtti.
İlçenin daha temiz olması için büyük çaba gösterdiklerini kaydeden Elmas, vatandaşların çöplerini, akşam saatlerinde evlerinin önüne bırakmasını istedi.
Elmas, ilçenin temizliği için halkın daha duyarlı olması gerektiğini ifade etti.
Muhabir: Arif Altunkaynak
Yayıncı: Şengül Oymak - MARDİN
Son Dakika › Yerel › Nusaybin Belediyesi'ne Yeni Araçlar Alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.