Nusaybin'de Trenin 3 Vagonu Raydan Çıktı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nusaybin'de Trenin 3 Vagonu Raydan Çıktı

30.04.2014 15:26  Güncelleme: 15:22

Nusaybin ilçesinde tren istasyonuna girmeye çalışan trenin 3 vagonu raydan çıktı.

Edinilen bilgilere göre, bir trenin Nusaybin Tren İstasyonu'nda girişi sırasında 3 vagon raydan çıktı. Bölgeye çağrılan vinç sayesinde yaklaşık 2 saatlik çalışma sonunda vagonlar, tekrar raylara yerleştirildi. - Mardin

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Nusaybin'de Trenin 3 Vagonu Raydan Çıktı - Son Dakika


Advertisement