Ödemiş'in Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 90. Yıl Dönümü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ödemiş'in Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 90. Yıl Dönümü

03.09.2012 17:00

Ödemiş'in düşman işgalinden kurtuluşunun 90.yıl dönümü törenlerle kutlandı.

Ödemiş'in düşman işgalinden kurtuluşunun 90. yıl dönümü törenlerle kutlandı.

Kaymakamlık önünde şehit ve gaziler anısına yapılan 1 dakikalık saygı duruşunun ardından İstiklal Marşı eşliğinde göndere bayrak çekildi.

Tören sırasında bir paraşütçü "Ödemiş'in Kurtuluşu Kutlu Olsun" yazılı pankartı açtı.

Ödemiş Belediye Başkanı Bekir Keskin, emperyalistlere karşı 15 Mayıs 1919 tarihinde başlatılan ve 30 Ağustos 1922 tarihinde son bulan kurtuluş sürecinde Küçük Menderes havzasındaki Kuvayı Milliye direnişinin düzenli orduya verdiği desteğin yakın tarihin sayfalarında yerini aldığını belirtti.

Keskin'in konuşmasının ardından zeybek ekibi sahneye gelerek, alanda toplananlara zeybek gösterisi yaptı. Gösterinin ardından, Ödemiş Belediye Bandosu'nun çaldığı marşlar eşliğinde tören geçişi yapıldı.

Muhabir: Dilek Özdemir

Yayıncı: Bahri Okumuş - İZMİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ödemiş'in Düşman İşgalinden Kurtuluşunun 90. Yıl Dönümü - Son Dakika


Advertisement