Ofspor'un Eski ve Yeni Yöneticileri Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ofspor'un Eski ve Yeni Yöneticileri Bir Araya Geldi

24.03.2013 18:25

Ofspor'un eski ve yeni yöneticileri yemekte buluştu.

Ofspor'un eski ve yeni yöneticileri yemekte buluştu.

İlçedeki bir restoranda düzenlenen yemeğe kulüp başkanı Olcay Saral, eski başkanlar Rahmi Sarıalioğlu ve Mehmet Kont ile çok sayıda yönetici ve davetli katıldı.

Saral, burada yaptığı konuşmada, Ofspor'un kendileri için en önemli değer olduğunu belirterek, "Bu kurumu Of'a yakışır hale getirmek için mücadele ediyoruz. Kırgınlık ve küskünlük olmamasını istiyoruz. Geçmiş dönemlerde hepimizin hataları oldu ama geriye dönüp birbirimizi suçlamanın doğru olmadığını düşünüyorum" diye konuştu.

Yaklaşık 8 ayda 1 milyon 500 bin lira borç ödediklerini vurgulayan Saral,

"Kulübün geliri iyi ancak para borç ödemelerine gidiyor" dedi. - TRABZON

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ofspor'un Eski ve Yeni Yöneticileri Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement