Kenan Evren İlköğretim Okulu Müdürü Celal Harmandalı ve öğrenciler Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın'ı
makamında ziyaret etti.
Müdür ve öğrencilerle
bir süre sohbet eden Başkan Aşkın, ziyaret nedeniyle teşekkür etti ve yeni eğitim-öğretim yılının başarılı geçmesi temennisinde bulundu: "Eğitim bireyi geliştiren, bireyi geliştirdiği oranda ülkenin kültürel, sosyal ve ekonomik kalkınmasını gerçekleştiren güçlü bir araç olarak kabul edilmektedir. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın ve gençlerimizin en iyi şartlara kavuşturularak, çağın gerekleri doğrultusunda kaliteli bir eğitim almaları, bizim de önceliklerimiz arasında yer almaktadır. Okul öncesinden başlayarak eğitimin her kademesinde standartların ve kalitenin daha da yükseltilmesi amacıyla yeni proje ve uygulamalar hayata geçirilmektedir." - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Öğrenciler Kula Belediye Başkanı Selim Aşkın'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.